Korisnici traktora Valtra sada na raspolaganju imaju i servis “Connect, Care & Go” koji im nudi pristup nizu usluga za njihovu mašinu po fikisnim troškovima. Sa Valtra Connect korisnici mogu da pristupe informacijama o njihovoj mašini kao što je nivo goriva, GPS lokacija, can-bus signalima, tutorijalima o mašinama i drugim podacima, a sve preko njihovog “pametnog” telefona ili PC računara. Vlasnik traktora takođe može da podeli pristup podacima o mašini sa servisnim dilerom koji ove informacije koristi za održavanje traktora proaktivno ili za dijagnostikovanje neke greške.
Nakon pilot faze ova usluga je sada komercijalno dostupna za serije traktora N i T a kasnije, tokom 2019. biće dostupna i za traktore A i S serija. Početkom 2018. svi modeli N i T SmartTouch serija bile su predoprmeljene sa Connect telemetrijom. Korisnici koji žele da aktiviraju ovu uslugu to mogu uraditi tako što će kontaktirati dilera. Valtra Connect je servis koji je uključen u cenu novog traktora i besplatan je za korišćenje u prve tri godine. Valtra Connect se takođe može nadograditi na određene Valtra modele traktora.
Valtra korisnici koji kupuju nove traktore mogu se odlučiti i za Valtra Care ugovor o produženoj garanciji koja nudi sigurnost od neočekivanih troškova popravki koji se ne odnose na standardna habanja. Ovaj ugovor je dostupan u većini zemalja evropskog tržišta i odnosi se na period od šest godina ili 6.000 radnih sati.
Kako bi se postiglo maksimalno vreme rada traktora u ispravnom stanju, garantovana efikasnost i obezbedila maksimalna vredsnost korišćenog traktora, Valtra korinsicima nudi i paket usluga Valtra Go kojim su previđeni svi radovi na održavanju traktora u periodu do 10.000 radnih časova.